17:53 mysväder!

wow vad jag är trött, somnar nog snart.. sov väl inte så jätte bra inatt med jag tror det är vädret som gör det. Det är så där ruskigt väder just nu. runt 20 grader som är kallt här, har regnat hela dagen o sådär småmörkt hela tiden. Har dragit på mig mjukisbyxorna (studentbyxorna) och en tjocktröja(första gången jag använder det här). Myyyskvällen kan börjaa!? ;D heh nej.... jag skulle inte tacka nej till en kväll med filtar, varm choklad och en bra film nu, Men idag var bestämt att jag o Lisa skulle dansa på Zapatas bar.. haha!
Men Nina är sjuk idag så hon kan inte hänga med, och jag medelade Lisa att jag just nu är redo för sängen så, hon får helt enkelt bestämma om det blir utgång eller inte. Isf så ska vi mötas upp på Windows, shotta lite o sen åka till Zapatas.
Om inte.... så ska jag kanske gå till gubben runt hörnet och köpa lite frukt till en fruktsallad ikväll.
Men känner jag Lisa rätt så blir de utgång, haha hon är nog snäppet värre än mig när det gäller fest!

 puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0