17:40 Saturday night, here we come.

Nu ska jag vara ärlig. tror ni jag har gjort någon nytta? hahahah nej. Inte mkt, försökte verkligen plugga in lite kinaglosor. Men jo, såklart, Målat naglarna, plattat håret, ätit godis o kakor, lyssnat på musik, bestämt kläder tills ikväll och sånna saker. Det är ju oxå bra? så lite stolt kan jag väl vara..

Det börjar bli lite svalare här. Igår var det bara 21 grader på morgonen..KALLT! Men idag vare 41 i solen haha! Har inte varit så varmt på säkert två veckor.  men nu är det runt 28. o kvällarna börjar bli svalare så undra om jag ska ha med mig en jacka ikväll?.. tror nästan det. FÖRSTA gången!
Ska snart ut och leva livet med Nina! Ha en trevlig lördagskväll. See u


Kommentarer
Postat av: Millan <3

JAG SKA OXÅ UT IKVÄLL :)



PUSS EMMI

2009-09-19 @ 19:12:32
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0