19:12 ÄNtligen helg!!

ÅH vad skönt med fredag! och det ska bli riktigt skönt med hemmakväll. Min hjärna har slutat fungera för idag. Den brände ut sig nu sista timmen då jag försöka göra min hemläxa.

Kolla på bilden så kanske ni förstååår!? Ser ni någon fjuttig liten bokstav som tyder på vad tecknena betyder? NEJ. Hallå, jag har haft 6 lektioner! Och hon tycker att vi ska kunna det här, redan! o vi har lixom 25-35 glosor varje dag (jag kan väl hälften?), o nu ska vi kunna dom på tecken oxå..
Jag är verkligen inget underbarn. shit... jag kan typ TRE tecken som jag vet vad det betyder! + alla siffrorna. 
Hade först tänkt att plugga hela kvällen men det klarar jag inte! Så det ska bli en riktigt skön slappar kväll. Äta, äta och äta massa gott, och kanske måla naglarna o lite sådant.. så plugget tar vi imorgon under dagen, sedan blir det fest med Nina!

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: jennifer

shiit, rena rama...kinesiskan för mig :P haha

bara chilla, mysa och kolla på film ikväll med några vänner =)

pusss

2009-09-18 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0