00:04 problem..

Nina och jag har börjat fundera på vad vi ska ha på oss imrogon.. lika bra att börja i god tid eller hur? Det jobbiga är ju nu att jag BARA har det som jag har med mig hemmifrån. Alltså bara mina kläder, och kanske bara hälften av dom. Alltså ingen syster att smita in till o kolla kläder hos...o shoppat fest kläder har jag inte gjort direkt.. Aja, jag vet iaf, troligen vad jag ska ha på måndag.
Ikväll blev det myskväll. Lisa har hittat några heta German-men som hon är ute med, men jag tog de lite lugn som jag planerat... får väl träffa dom nån annan dag gissar jag.



Smeknman o namn som jag har, och minns;
Hedda, Heddan, Gädda, Herman, Herut, Heddut, Hiton, Hedgar, MC, Catwoman, Älskling, Beauti, Blondie, Bejb, Kelisidina, Nana, Heather.
Vissa mer charmigare än andra.

på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0