21:11 Hörs imorgon..

Som jag sa så ska jag sova ikväll. Men nio är väl lite väl tidigt kanske.. Sedan igår så har jag helt tappat lusten att vara inne på msn o vara social så jag skiter i det, som jag annars älskar? såklart. vänner ju.
Istället så ska jag tvätta mina smuttsiga fötter med 100 sönderrivna myggbett, haha (har varit ute på tomten barfota) bordta tänderna och allt sådant, krypa ner i sängen, KANSKE läsa igenom kinesiskan engång till, och sedan sätta på en film. En svensk film. Kollade igenom deras dvd hylla och hittade en jag inte har sätt förut. Sökarna. Handlar om Sthlms undre värld typ..den är gammal men med en massa kända skådisar, svenska skådisar.. Ikväll kommer jag må bra ;)

Zaijian and godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0