19:40 blir en lugn fredag detta.. snälla, joina mig på msn?;)

mår lite bättre nu. inget illamående iaf. Är bara trött o seg med världens huvudvärk. Får se hur jag mår imorgon. Vi är bortbjudna på BBQ, över dagen.. sen får vi se vad som händer på lördagskvällen.
Kanske det varma vattnet med salt gjorde susen? Jane e så gullig, hon gör sånna där små hus kurer till mig. Salt vatten ska tydligen rensa kroppen lite. Även fast det inte var speciellt gott.
Morbror kom nyss hem, han har varit och handlat och informerade mig om vad som fanns nu.. frukt, nudlar, bröd i frysen, cola, och lite choklad godis; det är bra när man är lite dålig sa han. Det är ALLTID bra för mig! :P

Har iaf tagit en promenad idag till en liten affär. Jag fick ett skrivhäfte av Hans men den har jag till skolan, vill ha en liten här hemma, som jag ska använda lite som en dagbok. skriva ner speciella saker, tankar och sånt. sånt som itne ni får veeeta! ;) men viktiga saker typ. Iaf, jag satt igår och rabblade siffrorna 1-10 på kinesiska med Jane. I affären när jag frågade hur mkt det kostade så svarade hon på kinesiska. och jag förstogd (=wo dong)! snacka om att jag kände mig stolt, haha!
ni ska få en liten kinesiska lektion av mig tror jag..inom kort!

Idag var iaf Lisa och testade den andra klassen, som är lite svårare. och det verkar som om hon ska byta till den. men aja, hon passar verkligen inte i min grupp, hon är alldeles för duktig och jag tror vi kommer kunna hålla kontakten bra ändå, vi har rast samtidigt oxå. Känns redan som om vi kännt varandra mkt längre än vi gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0