18:28 typsikt!

Jag o Lisa kom precis fram till att vi skuter upp det till onsdag, får hoppas att jag inte blir för bakis lagom till flygresan bara:P o sen så kan ju troligen Nina följa med då oxå:)
Men idag kändes inte som någon bra dag, me tanke på vädret. Zapatas är till hälften utomhus så.. eller ja det finns mkt bord utomhus iaf. Men så typiskt! NU är jag taggad för att gå ut bara för att vi att vi inte skulle! tröttheten försvann direkt. aja...
Ska ta på mig gympadojjorna och jackan, ta paraplyet, gå ut o mörkret o gå till affären. Asså ni vet inte hur härligt jag tycker att det är! Gympaskor! höstväder! ååååhh... hahaha. Nu saknas bara den där personen man ska ha o gosa med. ääähh sånt är inte nödvändigt ;P

Blir väl film o kasnke msn om jag känner mig social. VA inne då! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0