18:19 godissuget kom som en blixt från klar himmel. eller från en mörk, stormig, mullrande himmel..

kul, alltid har jag huvudet fullt med saker jag vill skriva om , allt möjligt! men såfort jag går in på "nytt inlägg" så försvinner allt! suck.

Var ingen skola idag iaf så har varit hemma med Felicia, pluggat lite oxå. Det är kul när man väl kommer igång o nu när jag nästan lyckats fixa ihop lite meningar själv (2 st) så blir det skit kul! För dom säger lixom inte orden i den ordning som vi gör, eller som i engelskan, inte alls! så det är väldigt svårt att komma på en mening själv, tycker jag iaf!:P
Läste på Emmis blogg....daim....GOSH! jag hade tänkt först att åka till Ikea idag men ändrade de så de blir efter Thailand. Shit vi åker i övermorgon!;) DEN NI, shit har aldrig varit där så det ska bli grymt. (iaf, ikea är ju svneska o ska ha en del svensk mat o sånt där. jag vill ha daim nu!!) 
O imrogon så ska jag o Jane till Frisören! vet inte om jag ska klippa kortare, hur mkt..? Vad tycks??
För det är fortfarande varmt här ändå, jobbigt med tjockt o långt hår. men hur många cm ska jag säga?  Help me again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0