15:22 Grymma tjejer!

Herregud va mkt bilder det togs igår. haha.. kul hade vi! Jag o Nina var ju påväg till en hemmafest, men det blev inte ritkigt så. fel datum så det blir nästa helg, så vi gick till Windows istället, men innan det en runda på H&M och Zara. Jag snackade med Lisa och hon kom lite senare.. Hade jätte trevligt och drog sedan vidare till en klubb. Daaaaaaans! Har fresten ett köttsår på tån nu efter de jävla skorna. Det gör ont!  varför har man klackar!?


Idaaag ska jag försöka plugga. men eftersom jag inte kommer lyckas helt med kinesiskan så ska jag bara ta de som en kul grej lixom. Men ska jag ändå plugga ihjäl mig på min lediga tid?? hmm... ja för att hänga me på lektionerna så borde jag de. Jag skippar stan, men kanske tar en långprommis i området istället, eller en cykeltur? åååhh träna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0