15:13 min röst låter som en killes mitt i puberteten, jag har inte så stor kontroll över den.. haha

Känner att jag är lite på bättringsvägen, och det är såå skönt! sova hela den här natten faktiskt.
o såg att delar av förra inlägget inte kom med, aja så blire ibland...

Ska faktiskt försöka ta en liten promenad idag, i området bara. Börjar bli riktigt jobbigt att inte göra nånting o bara ligga i sängen, sova o kolla film. Godis har det blivit mkt av oxå, oxå en anledning till att jag måste röra lite på mig ;) även fast mitt mål är affären en bit bort hahaha.. kasnek kommer hem me ngt gott. skitsamma^^ När jag är helt frisk och vardagen kommit igång så ska jag börja träna, både ut o cykla och utnyttja rullbandet dom har.
Ska snart ta dagens andra tablett av dom tre som ska tas. Så hoppas att jag är bra tills imorgon då det kanske blir att käka middag ute me Henke och en till svensk kille som jag inte träffat förut, på en indisk resturang. mums! Äntligen får man komma ut o röra sig lite längre bort från huset igen då, o sen så är det tänk att träffa Nina kansek på torsdag eftermiddag? jag behöver lugna ner min shopping abstinens...


 FAAN NU BÖRJADE DET ÖSREGNA!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag håller tummarna högt, för att du skall må bättre ;)! ha en trevlig dag!



och jag miss-ar dig ! många kramar från MIG ( jag håller ett väldigt långt avstånd, pga svininfluensans spridning. men i vårat fall är det ju inte så stor chans eftersom att du är ett halvt jordklot BORT!)

2009-09-01 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0