12:24 jooo, det blir fest ikväll..

Huvudvärk, lite snurrig och trött, men annars är det bra med mig. Ska ta några alvedon så ska vi se att det blir bra. Ska vara hemma och vila idag iaf, under dagen, och plugga kinesiska tänkte jag. eftersom jag var borta från lektionen igår så har jag nog en del att ta igen.. För ikväll blir det att joina till festen!
ja veet, jag ska ta det lugnt snart. efter ikväll så blir det lugna kvällar. vila. eller kanske efter måndag.. blir det vila. (?)

Jag tror att mormor precis frågade om hon skulle göra mat åt mig. men e inte så sugen på gårdagens mat som jag tror att de blir då. Så nu ska jag nog göra iordning lite nudlar och umgås med skolböckerna.. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0