12:26 månadens viktiga datum o tillfrisknande.



Idag mår jag mkt bättre! känner att kroppen är lite seg men annars mår jag bra! Har tagit hand lite om Felicia idag på morgonen, men är fortfarande rädd att jag ska smitta henne, speciellt eftersom hon börjar låte som om hon börjar bli förkyld. Så ska nog hålla mig ifrån henne...
Det bästa med att ja är bättre är att jag nu kanske kan göra lite saker o sysselsätta mig. Börjar sakna folk alldeles för mkt när man bara ligger i sängen o tråkar hela dagarna. Nu ska jag få mig ett riktigt liv igen ;P

Hm, idag är det 2 september. 7 September börjar jag i skolan, spännande!:D det jag längtar efter är igentligen bara att se o träffa människorna som jag kommer få träffa 3ggr i veckan.. o hoppas att man komemr bra överäns med dom. Sen så blir det ju ca 2veckor i skolan för mig innan vi drar till Thailand! som ja kanske sa tidigare är datumer ändrat, så vi åker 24 september istället för 1oktober som jag trodde först. Då blir det först Bankok i 2-3 dagar, sedan till nån strand i Phuket i 2veckor... ja ni fick väl se hotellet? www.katathani.com :)

Fick ett glas med nånting, utan mormor idag.. Jag gissar att det är till halsen? men nja... jag har inte tagit mod till mig ännu att dricka det. det ser ut som vatten, med några droppar mjölk i i ett skitigt glas. grumligt lixom. men jag är ju ändå redan på bättringsvägen så... vet faktiskt itne om jag vågar dricka det.
Annars har dom verkligen varit jätte gulliga. gjort special mat till mig eftersom deras varit för stark för mig nu senaste dagarna.. o mormor har försökt stoppa mig från att äta mackor till frukost, hon tyckte  jag skulle ta ngt annat. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0