12:16 Alla älskar Zebris!

Dom som känner mig vet att Zebris är mitt hjärta.. HAHA. Jag + Zebris= sant lixom. SÅ är det bara och har alltid varit.
Jag vet att jag är 19, snart 20. och jag sover med ett gosedjur, eller jag måste ha honom i sängen iaf. Eller någonstans i närheten. 
Och jag ogillar när folk kastar runt honom på ett taskigt sätt, som alla gör bara för att reta mig. Okej, nu har jag väl börjar släppa lite på det.. men jag brukar vara seriös på den punkten! Hehe.
Men det är inte vilket gosedjur som helst. Det som gör honom så speciell är att jag fick honom av min mormor inte så lång tid innan hon dog tror jag..Vi var på skansen och jag och min bästa vän Lisa fick välja ett varsitt gosedjur, jag tog honom. Julen när jag var 5 dog hon. Och när jag har Zebris så är hon med mig, känns det som. Det är iaf min tanke. Så jag får dåligt samvete varje gång jag struntar i honom. Låter ganska löjligt va? Men det är på ngt sätt så jag har kvar henne hos mig.
Bara att jag övervägde att lämna honom hemma under Kina resan gjorde mig sur på mig själv. Man blir aldrig för stor för sådant. säger vi..

Men som ni ser, alla älskar honom! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0