12:31 springa o cykla, utomhus och inne.

Asså ni anar inte hur mkt jag längtar tills att jag ska få börja träna.. men jag vågar inte förrens jag är helt frisk. Helt! Så därför ska jag ta det lugnt i några dagar.. ska träffa nina klockan 2, shoppa. sen ska jag nog hem, ingen utgång ikväll, för för mig blir det vila! Sedan fredag, hmm.. hörde rykten om blue Frog. får se, kansek ännu mer tare lugnt ist? Sen lördagen; eftersom det verkar finnas massa alternativ så kan jag inte bara ligga hemma, det vill jag inte heller! men ska verkligen bli 100% frisk nu. BÅDE för att jag vill börja träna, som jag faktiskt tror att jag kommer hålla.. och för att skolan börjar ju nu. vill ju komma igång med allting nu. skola och jobb. Och då krävs det att man är frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0