11:50 drar vidare till Phuket nu

Alldeles strax så kommer taxin och hämtar oss. vi är redan tre familjer och ska möta massa fler. Vi tar flyget från Bangkok.

Dagarna här har vart mysiga. Varit väldigt mkt i ett av de största shoppingvcentrena här. HAHA OOOOM det är stort? SJUKT!
Flygresan hit var, jag kunde nog fått ett nytt jobb? Satt bredvid en äldre man som ja jätte trevlig.. typ. Jane satt bredvid Hans o mummlade om att det är dax att ta fram hagelbössan nu.. Fick ett visit kort av honom, "Thailand VIP", baksidan vart det ngt om Pretty girls. Om dom flinade åt mig när han gått lr? Ja han va nån typ av Hallick lr ngt. Sedan blev det att bada i poolen här, äta massa goda frukter o fruksjuicer.
Igår var vi på nån akvarie grej. Barnen älskade det!

Mange... skriv till mig på bdb om hur du tänkt dig..?
annars så kan du nå mig på min vanliga svenska mobil. <3

PUSSAR, får se om ja kan uppdatera från Phuket. Annars kommer jag hem 12 oktober! Hare bäääst!
Ska se om ja kan få in lite bilder då oxå.. om ja komemr in. gick inte så bra när jag försökte nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0