07:38 "god" morgon.

sitter här med min macka nu, nästan helt klar inför att springa ut på gatan o ta en taxi, nästan. Vet inte om jag är pigg eller trött.
Jag vet iaf inte säkert på hur många timmar jag sovit inatt. eller hur få kanske man ska säga. Jag somnade runt 1-2, kunde bara itne somna o låg med 1000 tankar i huvudet om allt möjligt. När jag väl lyckats somna så får jag sällskap av ; trafiken utanför, nån gubbe som skriker o pratar högljudt, alla galningar som står o tutar med bilen, grannens tupp o höns, nån som smäller smällare, grannens hund, alla grannarnas hundar som skäller, våra egna som skäller, någon som klipper gräsmattan!?(Innan 07:00!!!?!?!) jag har nog glömt ngt... Men ja, allt det här mellan 02-06:50. Herregud, Staden som aldrig sover eller? o den lät mig itne sova speciellt mkt inatt heller..

Min dag ser iaf ut som så att; NU skola, sedan hem o äta lunch, Frisören med Jane, Packa, Fixa iordning mig och sedan ugång!  middag nån stans där oxå, o lite Felicia;)
 Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0