23:53 vet ni vad jag ska göra nu?


Även fast jag kan verka lat så är träning ngt av det bästa o roligaste jag vet! Bara jag kommer igång så blir det ngt jag börjar planera o tänka på väldigt mkt. Längtar till varje pass o kör alltid det där lilla extra. Är inte ofta man mår så bra som efter en riktig bra träning.
Att sluta på dansen har varit ngt av det dummaste jag någonsin gjort. Att jag lät mig påverkas av en dålig period i livet gör mig förbannad.

nuu ska jag utföra min kvällsliga träning, bara lite små grejer så där men ändå, eftersom hela min kropp känns mör. Hade träningsvärk från igår när ja va ute o sprang o så har jag ju hållt igång hela dagen idag. Så istället för idag så ska jag upp tidigare imorgon o ta en powerwalk! Man ska ja inte börja alltför hårt... Men det är svårt att hålla tillbaka när jag vet att jag har så mkt mer att ge! Men av tidigare erfarenheter har jag alltid turen att bli sjuk när jag äntligen kommit igång med träning, så denna gång ska jag ta det lugnt.

Så nu blir det sovdags! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0