värdelös dag

ja precis vad den har varit de.. Inte gjort ngt vettigt alls.
Gurra vaknade för sent så skolan kunde vi inte fixa idag. O Felicia är lite konstig, vet inte om hon mår dåligt eller vad det är. Men hon vill varken äta eller dricka. Och när hon hade tagit en tugga av barnmaten imorse så vet jag inte vad som hände, elelr jo, jag antar att hon satte i halsen men.. Hon satt i mitt knä så jag såg inget, men Jane sa att hennes arm blev helt vit, hon började storgråta o hosta, men blev sen tyst ett tag, o sen samma sak igen, o igen. Sedan såg hon ut som att hon fick svårt att andas så då vände vi upp o ner på henne o hon spydde upp maten. Men det där med armen kändes lite skumt?
Annars har dagen gått åt till att hela tiden försöka få den damen på bra humör. För vad man än gör så börjar hon gråta. (Emmi, jag beundrar dig att du ger dig in på det här!) jag själv blir helt slt o humöret ligger ju o bubblar under ytan asså.. Man blir smått galen. O stackars Jane, itne sovit en blund o man såg hur ledsen o arg hon var på samma gång när F vägrade att öppna munnen när det var matdags.
Jag skulle inte klara av att vara hon, både sova med henne o sen vara mamma på dagen. jag sov tre nätter med dom i Thailand, o det gör jag helst inte om!

a... värdelös dag, en sån som man gärna hade hoppat över.
o just nu är jag nära en depprission. Men ingen fara, det är bara nu ikväll. Ni vet, humöret svänger som en berg o dalbana. Ena timmen är jag självmordsbenägen, andra kan jag inte sluta le. Typ så. fast den timmen kommer nog först imorgon känns det som.
O jag hoppas det är för att jag ska få min mens snart som jag känner mig så jävla tjock! Igår var jag smal ju...:( efter mkt kämpande!

too much feelings! haha ta det med en nypa salt hörrni, var bara tvungen att få ut lite ångest.
Nu ska jag göra lite träning innan John blund.

 

 


Kommentarer
Postat av: tobbe

hoppas hon mår bättre snart!

2009-10-20 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0