12:27 kärleksproblem? :P

Hur tackar man nej till en dejt, som officiellt inte är en dejt..? Asså, man har inte blivit tillfrågad "vill du gå på dejt med mig" utan mer bara en lunch eller en dag på stan för två. bara två.
Mina vänner o de som känner mig borde kansek tycka att jag borde vara van vid sådant här o kunna det, att bli uppraggad är inte heelt nytt för mig, det har ju hänt några gånger, faktiskt. Men jag tycker alltid det är lika jobbigt att behöva säga nej, hur gör man..? Även fast man är trevlig så känns det så elakt. Personen i fråga har ju ändå tagit mod till sig för att fråga. Även fast det kanske itne är så jobbigt för alla.. men ja, ni fattar.

Men jag har inte lust att gå ut med just, denna personen. nej det har jag inte! :P men jobbigt när personen inte ger upp när man säger att man alltid är upptagen o inte verkar speceillt intresserad av en träff. vill man träffas så tar man sig tid till det. vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0