22:13 ojdå..

Med tanke på inlägget om sojan så, nej jag är inte alls så svensk längre. Börjar bli Asiat!

1. Jag tänker på engelska (sant, när jag pratar med mig själv i tankarna så blir det nästan alltid engelska. Även fast den ät långt ifrån perfekt)
2. Min nya favorit smak på chips; nori seaweed.
3. Jag ska köpa med mig massa cocosnöts snacks hem till Shanghai.
4. Jag tycker om torkat sjögräs som snacks.
5. Spicy food is yummie ( i måttliga mängder)
6. Jag kan trängas ganska bra på tunnelbanan.
7. Jag dricker varmt vatten (eller ljummet, inte kallt iaf)


Kommentarer
Postat av: Emmi

Asiatiska Hedvig, coolt :)

2009-10-06 @ 13:29:46
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0