23:28 lyckoruset

Har pratar med mina favorit killar idag o jag mår braaa nu. Ska läggas till att de gjorde jag ju innan oxå men vissa får en att få fram d där extra smilgroparna.
Nu fick jag massa framtidsplaner o jag vette sjutton hur jag kommer hinna med allt jag vill, just då, o just det?

Iaf så kommer jag ha en ny granne hemma på jungfrudansen när jag kommer hem till Sverige! Ted o Benke ska flytta in i huset "bredvid"o vi ska bygga en linbana mellan oss. Har en massa roliga bilder i huvudet just nu hahah. nejmen. Fick tillbaka blickar från när man va liten när linbanan nämndes.
Vi har iaf värsta bra dealen! Måste se till att lära mig kinesiskan nu bara så jag kan utföra min del av avtalet.. Han var iaf väldigt hygglig, får en del på köpet!

Sen så är det en Beck kväll hos honom bokad(jag har bokat)! eller, ja iaf när matlagningskursen äger rum.
UCH vad jag blev på bra humör!:D nu kommer jag inte kunna somna bara för det.
<3


 

hedda, thailand säger:

;D
sen så, man kan ju oxå använda linbanan till att typ skicka över lite godis då o då FAKTSIKT.. lite godmorgon choklad lixom. bara så du vet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0