klockan är 23:39

Ibland blir man ledsen.. trött på folk som inte lyssnar på vad man säger även fast man upprepar, upprepar o upprepar. räknas inte min röst alls?
Idag fick jag två känslomässiga slag i magen, ena värre än den andra. Första fick mig bara att inse vilket svin den människan igentligen är, en som jag alltid på ngt sätt sett upp till, beundrat o varit lite småkär i. Andra fick mig bara att bli illamående och jag känner mig så liten.. Jag vet att det är verklighet men de känns inte alltid som de, men när jag ser det med egna ögon så knyter sig magen o jag blir spyfärdig. fortfarande. kommer aldrig glömma det du gjort, hur mkt jag än vill. bara o leva med det helt enkel.. acceptera så kasnek det ont gör mindre ont efter ett tag.

Men jag tror jag klarar mig den här gången. För jag är fan stark!



Skålade i champange o åt god middag ute ikväll för Jane. Mamma och Pappa, förbered er för Thailand i Januari!
 :D


(Mika under vattnet, Hans, Jane, Felicia, jag och Mathias)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0