21:02 en himla härlig höstdag!

Ja, jag säger att det är höst här. Det är mkt kyligare i luften än när vi åkte till Thailand. Men det är ändå 20grader, vet inte riktigt hur det går ihop, menmen. Har gått i leggins, shorts o långarmad hela dagen iaf o bara njutit.
Efter lunchen, vid tolvtiden så tog jag o Hans en promenad med Felicia och Beibei. Kände genast hur mkt jag saknade Alec.. Det var iaf mysigt. Sen åkte vi hela familjen till Carrefour o handlade.
Jag gick sedan därifrån hem, tar ca 30minuter. Men jag lyckades virra bort mig så det tog närmare en timme haha! Men köpte med mig två filmer på vägen iaf.
Sen blev det lite busa med Felicia, packa upp resten o sådana saker. Pratat med mamma har jag gjort oxå!<3 3 gånger på två dagar nu, det är inte fy skam. Är jätte skönt att höra röster hemifrån faktiskt, o sen om man pratar om viktiga saker så är det bra att få lite åsikter från riktiga familjen.

Henke kom hit o skulle hämta sin damsugare som han lånat ut, från sitt jobb. Jag dissade resturang middag efter, för att istället ta en joggingtur (Duktigt va!?!). Så motion har jag fått idag, o det är ngt jag behöver!
Istället så ska vi ses imorgon. Vet inte när än men det ska vi höras om. Han ska visa mig ett gym där dom oxå har olika sporter o arobics. SÅ jävla bra! o sen så ska jag följa med honom o hämta hans skräddar sydda skor, så ska jag se om jag hittar ngt intressant där oxå.. Vore lite kul att göra ett par tycker jag.

Iaf, efter Henke hade traskat iväg härifrån så blev det först mat för Felicia, och sedan tog jag den där joggingturen/powerwalken. Gick åt andra hållet, dit jag aldrig är o kom till ett mindre shoppingcenter. tog en snabb runda där inne oxå, kanske får ta o gå dit nån dag.
Sedan blev det duschen o middag direkt efter. o nu ligger jag här! Den har dagen har varit riktigt bra, mys!

Tänkte, ni har ja aldrig sett vad jag ätit här.. Här kommer bilder på middagen. Väldigt god faktsikt även fast de kanske itne ser ut så. ^^ 

1. Anka och olika grönsaker med ngt kött. 2. torkat ris typ. smakar ungefär som kornflakes. 3. resultatet av bild två efter man hält i soppan man ska ha.

Blev en riktig dagsresume! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0