10:54 känner mig inte helt bekväm i det.

Jag ligger på min hårda madrass o sover, första natten på länge nu som jag inte vaknat av att det är för varmt eller att luftkonditioneringen är för kallt inställd.
Men jag vaknar av ngt som rör min kind, mitt hår rör sig. När jag slår upp ögonen så ser jag Mikas ansikte 20cm från mitt. jag flinar "godmorgon Mika".. tittar på klockan; klockan är bara 06:30! "Mika, klockan är bara halv sju.. jag måste sova lite till". Jag ser honom gå ut ur rummet o stänga dörren efter sig innan jag sluter ögonen igen, men kan bara halv sova nu.. Hör honom komma in igen. Han är duktig på att smyga den killen. Men jag ligger fortfarande kvar o blundar. Han sätter sig på madressen bakom mig, o sitter där ett bra tag, helt tyst. Jag undrar vad han gör igentligen? men fortsätter "sova".
Sen går han till andra sidan o sätter sig där han satt förut. Fortfarande helt tyst. jag känner någon som rör mitt hår igen. Jag somnar..efter ngra sekunder vaknar jag av en puss på kinden. jag vill sova, öppnar jag ögonen kommer jag aldrig somna, jag vill sooova! så jag ligger kvar tyst o "sover". Efter några minuter kommer en till puss. Jag kan inte häjda skrattet som kommer o jag öppnar ögonen o ler. "godmorgon igen Mika, borde inte du sova du oxå.. busunge!" sträcker armen mot honom o kittlar honom lite snabbt, o han springer sedan ut ur mitt rum.. utan att säga ett ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0