00:37 berest tjej.

Idag åkte vi från Phuket vid tolv, efter vissa i personalen hade fotats klart med mig.. HAHA.
När killen som skulle hjälpa mig med mina väskor knackade på dörren o ja öppnade, o han såg att det var "jag" som öppnade blev han väldigt glad och hans leende blev större än det var från början: "ÅÅh, its you! Are you leaving us now??" Han räckte snabbt fram handen o höll den i sina båda händer. haha jag blev lite chockad o skrattade lite. aha, vem va jag lixom?^^ Men han berättade att han alltid såg mig gå förbi hotellet.
Han hjälpte mig att ta ner allting o pratade massor. Det är så kul att höra folk försöka uttala mitt namn, enligt honom blev det Häddja typ. Han ville iaf ta ett kort tillsammans med mig, och det blev några fler än ett. Han frågade gång på gång om jag skulle komma tillbaka. "Ofcourse i do, sometime". Då skulle han ha kvar bilden o känna igen mig..

Iaf, nu är vi tillbaka i Bangkok och hos Mika;) Jag sover i hans rum som förra gången. han hade visst pratat om mig, haha gullig unge! Jag är sötare än hans mamma tycker han, sådet så! :P
När vi kom hade dom gjort hemlagade köttbullar o spagetti...Köttbullar och spagetti har aldrig smakat så gott som det gjorde idag!
min mage är några sizer större nu.

Imorgon blir det sovmorgon för mig medans Hans, Jane o Felicia åker till Ambassaden. Sen vet jag inte riktigt vad planen är. På lördag kommer det två vänner till Jennifer o så ska vi tjejer ut på nån klubb iaf. Ska bli riktigt kul o se Bangkok at night ;)

Lite bilder på huset här i Bangkok, hos Kerri o Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0