20:38 listor hit o dit.

Jag har insett att min senaste kyss: var väldigt spännande.
Jag pratar: engelska 24/7 nuförtiden.
Jag tycker om: de personer jag umgås med.
Jag avskyr när folk: ljuger, snackar skit och inte respekterar andra.
Min bästa vän är: väldigt speciell, därför hon är så bra.
Min första vän heter: Lisa
Kärlek är: ngt alla behöver.
När jag borstar tänderna: börjar jag ofta skratta om folk kollar på mig.
När jag lagar mat: kan det bli allt mellan himmel o jord
Jag tänder på: ett självsäkert charmigt leende
Jag är rädd för: att bli sårad igen
Den värsta känslan är: att känna sig hatad
Den bästa känslan är: Att känna sig älskad.
Jag är bäst på: är jag riktigt bra på.
Jag är sämst på: Att bestämma mig.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en apa. Fatta va kul o flyga runt bland träden?
Min mobiltelefon är: ngt jag har med mig överallt.
När jag vaknar på morgonen: så vet jag inte riktigt alltid vart jag är.
Just nu tänker jag på att: massa saker
Bebisar är: jobbiga men väldigt mysiga.


Klädsel
Vad har du på dig idag:
avklipta jeans o linne
Vad använder du just nu för skor: Bara flippflopps;)
Favoritfärg på kläder: Är väl svart. men försöker få in mer färg o de går bra...

Senaste person som
Sov i din säng:
senast som jag delade säng med nån en hel natt? Gustaf
Du pratade med: Hans
Du delade en drink med: Tomas
Du gick på bio med: Hmmm... Magnus tror jag
Du gick på stan med: Nina lr Lisa
Skällde på dig: det var länge sedan :P eller nån snubbe på krogen typ. Den första som tyckte min engelska var dålig! (första som kanske var ärlig?:P haha)


Jag har lite tråkigt.. ställ några frågor, roliga frågor så kan jag göra en egen lista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0