19:12 lite smått ändrade planer pga Feliciagumman.

ÅH, huvudvärk! Antingen är det vädret(det har varit mulen o regnat hela dagen) eller så är det att jag inte tagit någon alvedon idag. Vanligen tar jag alvedon varje dag. Både för att förebygga huvudvärk o nackvärken.. För oftast när jag väl börjat få ont så hjälper inte alvedonen speciellt.


Idag hyrde vi iaf bilar. Två familjer har åkt hem nu, så vi är några färre. Tanken var att vi skulle åka på saffari tur på elefanter idag. Men när vi väl kom dit (hade fått gamla kartor av hotellet så vi åkte fel först) så skulle vi äta lunch. Sjuuukt seg service så klockan blev mkt och det började ÖS REGNA innan vi kommit ifrån resturangen. Så skulle bli en aning blött om vi skulle på Saffarin, som igentlgien bara jag ville gå på (Läskigt för ungarna). Så får se om de blir imorgon eller vad som händer då.
Fick oxå reda på att det blivit problem med Felicias Visum. Så istället att åka härifrån, tillbaka till Bankok på söndag och från Bankok hem till Shanghai på måndagen så verkade det först som om att vi inte skulle kunna ta det planet utan få vänta någon dag extra. Men nu blir det så att vi måste åka härifrån torsdag kväll istället, till Bangkok.. Då hinner vi med det flyg vi skulle. Allt bara för den jävla ambassaden inte har öppet under helgen.
Jag får stanna kvar här om jag vill o åka hem me de andra men åker nog med nu på torsdag kväll... Har nog sett o gjort de mesta här. o brun är jag så att det räcker ;P
Min melon shake kan jag nog få i Bangkok oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0