21:57 känner mig ganska så seg..

Huh, en låång dag har det varit, men väldigt kul! Jag o Jane åkte hemifrån vid 10:00 o kom hem 18:30. Shopping aaaall day! Nöjd är jag med mina inköp o jag kom faktiskt hem med en del. Lite snygga underkläder, midjeskärp, smycken, skor.. fynd; skor för 20kr! snacka om att Jane var nöjd;)

Det var lite kul när vi provade underkläder. Ja, kineser är ju inte alls lika tråkiga som vi. Okej, ingen big deal men jag är ju van att när man prover underkläder går man in själv i ett provrum o jag vill helst inte ha nån där inne då. Men här kunde man stå flera i ett rum, o kvinnorna som sålde bh:arna man testade kunde följa med in (dom är över hjälpsamma?) o visa hur den skulle sitta o sa om den var bra eller inte, annars hämtade de ngn ny. o som om jag inte vet hur man sätter på en bh?:P dom tillomed rättade till brösten precis så som dom skulle vara, dom måste ju upp lixom.
Är glad över att ja fått lite nytt o fint nu iaf. blir nog en till shoppingdag med Jane inom kort;)


Lite bilder av de ja köpte, orkar inte ta kort på allt, o jaaa lackleggins blev det oxå:D
haha himla krongel det blev när ja skulle köpa dom, men är man hedda med beslutsångest så är man! Fick ångest över att ja tyckte dom såg lite för korta ut..o jag hatar att man inte får prova innan man köper när man är på marknaderna! GRR, fick prova efter jag hade betalt.
Det blev som de blev, o ja e nöjd ändå:)

Lisa är för bakis o jag har för ont i kroppen för att vilja gå ut ikväll. Så imorgon blir det upp tidigt o va hurtig, sedan ska ja ju sticka lite nålar i kroppen. (hmm?)

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0