22:50 nu är jag nöjd!

Herrejävlar (förlåt pappa), Men jag menar det verkligen.. har aldrig känt såhär efter ett träningspass. Idag gick jag o Jane o köpte ett kort till mig o sen gick jag direkt till gymmet. Spinning 30min o sen till maskinerna. Faktsitk första gången som jag inte hade ngt emot att ngt hjälpte mig, det var faktsikt bara kul! Det var en instruktör som kom fram till mig o hjälpte mig, o sedan var han med mig hela tiden. O han visste ju inte att ja redan cyklat i 30minuter o va ganska trött, så han körde ganska hårt med mig. Han sa hur mkt av allt ja skulle köra o ja gjorde så gott jag kunde. Jävligt trevlig var han även fast han inte kunde så mkt engelska. Snygg, och kines (!) Men såklart.. gyminstruktör lixom.

Så jag undrar verkligen hur min kropp kommer må imorgon, om jag kommer kunna gå överhuvud taget.
Kommer vara ensam med Felicia till stor del oxå för Jane ska iväg. jag hoppas hon är på bra humör så jag slipper gå runt o bära på henne (ibland är det de ända som hjälper, o sitta går absolut inte, man måste stå upp). Idag har hon varit lite grinig.. men vi kom fram till att det nog är tänderna som kliar, för hon har börjat bitas oxå! Speciellt när hon är arg haha!
Har iaf fått i mig en omelett nu efter träningen o bara tagit d lugnt. tagit en dusch, smörjt in mig, legat i soffan bredvid gurra o kollat scrubs.
Hans kom nyss in i mitt rum o gav mig min lööööön. Woho, nu är man rik igen!


Så här ser kinesiska pengar ut för dom som inte visste de..^^ 100 sedeln är den största, finns alltså inga 1000lappar. o jag ska visa er nån dag sen hur man kan ha lite kul med Mao, gubben på bilden. Han kan nämligen ändra humör ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0