23:13 nyss hemkommen från Fittnes club.

Idag gick vi till ett gym bara fem minuter härifrån, gick en rundtur o kollade, de verkade bra.
Ska troligen köpa kort imorgon o har redan varit där o kört en "provomgång".
Tittade på en av dansklasserna som skulle påminna om Arobics. Ehm, ja, om vi ska gämföra så tror jag itne man får hälften så mkt motion här som i sverige på ett sånt pass. Såg mest ut som porrdans, svanka så mkt du kan o sväng med höfterna o ha händerna på rumpan. Men ska bli kul o testa iaf haha!
Jag provade gymmet, först lite på spinningcykeln o sedan maskinerna.. men, jag är extremt känslig för när någon tittar på mig eller ska hålla på o prata när jag tränar. Jag får panik o kan itne koncentrera mig alls. Så därför vill jag alltid träna ensam, o på friskis o svettis är de så skönt, för alla sköter sig själva. Ingen stirrar ut ngn på ngt sätt. Men jag hade glömt att lilla blonda jag är i Kina...även på gymmet.

Det var itne så farligt mkt folk just när då men varenda kille tittade på mig och alla i personalen! Ena vakten/personalen som var en ung kille skulle visa mig träningcykeln. Han kunde itne mkt engelska så han tröck bara på start. Jag försökte fråga om alla andra knappar men han sa inte ett ord utan stogd bara tyst bredvid.. Jag satte hörlurarna i öronen o önskade att han skulle gå, som han gjorde efter ett tag. Men sen kom han tillbaka för att bara stå och titta på. Sen gick han, o kom tillbaka. Gick, och kom tillbaka.. o mellan så gick han till sin polare so mstogd o glodde längre bort o börja fnissa..
Sen försökte han faktiskt börja prata. Frågan var vilket land ja kom ifrån o det tog fem minuter att klargöra att jag var svensk. Han hämtade till o med en annan tjej som skulle hjälpa o översätta men itne äns hon kunde ju engelska?... Varför kunde han inte bara gå? Han måste sett hur besvärad jag var!:P efter mkt fniss o pinsamheter gick ja därifrån o gick till de andra maskinerna i rummet bredvid. gjorde situps i fem minuter innan det plötsligt var 5 killar(killen vid spinningen bla.) där inne så gick en trappa ner där det fanns ännu mer maskiner o hantlar. Efter mig kommer  killarna + några fler... 4 av dom var personal. Dom skrattade med varandra samtidigt som jag kände blickarna på mig hela tiden. Jag kunde inte koncentrera mig så jag gick bara runt o kollade på maskinerna för att se va som fanns o dom började "träna". Sen gick ja upp för ja vägrar lyfta massa tungt när dom står o glor. HAHA, 3 minuter senare kommer alla upp igen..!
Hoppas att detta bara va idag. Men är väl bara att försöka vänja sig, men jag har alltid varit en enstöring när jag tränar;) Ska bli kul att få gå på lite Yoga iaf som jag aldrig testat. o så fanns det pool!


Har tänkt att lägga mig tidigt idag, så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0