12:45 Jag bor i ungdommens land, nu där hemma börjar bli gammla..

Va jätte trevligt igår, vi va runt 20pers o massa barn. Inte alla men en del pratade svenska oxå så de va skönt. Såklart lämnade inte Mathias o Mika mig ifred.. dom slängde sig rutn varsit ben på mig när jag gick genom vardagsrummet. o det var då jättekul att titta in under klänningen när dom ligger vid mina ben... sen så hördes "come and get me", "eat me" oxå och alal dom som kände igen det från Thaialnd började skratta.
 Jag o gurra han ta en sväng om till älskade Ledin som spelades oxå. Jag verkligen älskar Hans musiksmak! Jag ska nog köpa en mp3 o sen ladda över massa låtar från hans dator. Till ochmed Botten Anna kom, o då blev man på bra humör;)
Mötte Lisa vid Shelters, första gången vi var där o se ska vara ett väldigt bra o populärt ställe. Det är under jorden så man går igenom en lååång tunnel o det är som ett stort valv. Jag tyckte nog den där tunneln va coolast på hela stället, haha.
Just den här kvällen vare inträde 50kr o inge folk alls(förutom när vi skulle gå). Men det var ändå kul att träffa Lisa igen, hade trevligt o hamnade bredvid ett par killar som det pratades med mestadels av tiden vi var där. Visste ni att sverige ses som ett pensionärs land? Att det är dit man vill när man är gammal, men nu när man är unga som vi så ska man vara i någon sån här större stad där dom verkligen vet vad leva livet betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0