Hur tänker kineser?

Nu har jag och Gustaf varit o handlat till morgondagen i uppdrag av Hans. Massa mat o snacks! Det var lite krongligt att hitta allt. Carrefour är större än ICA Maxi, o varken jag eller G brukar vara där speciellt ofta så det tog lite tid att hitta allt.
snackat lät typ: "Hm, okej.. om jag var en kines, vart skulle jag då ställa oliverna.... hmm...?"
Ja, vi snurrade runt ganska mkt men fick tillslut tag på de vi skulle ha. allt utom spriten men de fixar sig.

Kollade Gymmen oxå. Jag älskar gymmet de har där! jätte fräscht o ligger ju nära. Inge engelsktalande men de blir nog bara kul. Bara o härma ledaren så går det.
Meen det är en väldigt känd kedja så priset var inget att hurra över. Vi får se hur ja gör. Här i kina kan man alltid diskutera sig fram till olika lösningar, kanske kan få lite familje rabatt eller ngt sånt tex. Ska prata med Hans o Jane innan så får de hjälpa till.
Vill ju faktiskt ha den där vältränade kroppen igen.. Jag behöver inte gå med i the biggest loser (än) eller ngt sånt som de kansek låter men jag är inte riktigt mitt vanliga jag, o det trivs jag inte med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0