10:08 Lördag.

Bara jag , Kerri och Mika uppe nu. sitter vid varsin dator, dom har svensk radio på (älskar) o jag ska snart fixa iordning ngt att äta.
Idag ska jag o Jane åka till Chatuchak, en marknad, Asiens största som bara har öppet på helgen under dagen. Se om man hittar ngt där då..
Om jag inte ska till sjukhuset, men det ska nog inte behövas. Min mage ska bara jävlas. Men skulle faktiskt vara kul o se om deras sjukvård är bättre, så som alla här säger iaf..

Igår åt vi på en Japansk resturang, var väldigt gott! det är mkt roligare att äta shushi här än i sverige, för det finns så mkt olika!
Sen blidde de film, en klassisk kinesisk. Faktiskt riktigt bra haha.

Nu kom lilla Isabella upp oxå o sitter i mitt knä, o "sjunger" med i musiken haha. Hon är 2-3 månader yngre än Felicia, så hon mest sitter o gurglar. 
Nu satte dom på Finding Nemo så ska väl bänka mig i soffan me dom andra eftersom mitt huvud är tomt på information somvanligt.. ha en bra dag!



(Mika tycker min webcam är väldigt kul)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0