21:02 Heldag med Jane

Mina fötter väääärker! Jag o Jane gick runt på marknaden hela dagen! kom hem 18.00, men roligt vare, och sjukt varmt som alla sa. (va därför ingen annan ville gå)
Ville inte prova nå kläder, kul o testa när det typ rinner om en, och alla andra.. tänka andra som testar? mysigt. men köpte ett par riktigt snygga kuddfodral och en zebra, såklart:D riktigt nöjd över den!
Även fast vi var där i timmar och inte satt ner en minut så tror jag inte vi hann se allt, elelr jag vet att vi inte hann se allt.

Mår lite sådär, o Jane skulle inte med ut ikväll så det blir hemma för mig med, o det tackar min kropp mig för. Är helt slut. Har nyss ätit en pizza middag me de som är kvar o senare blire film tajm!
Imorgon blire turistfasoner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0