22:53 jag och Elisabeth är prinsessor!

Har hört en del om tsunamin, och andra jordskalv som har varit just nu. Känns fakitskt lite läskigt, det tycker alla här. Mammorna i familjerna "skämtar" om att byta rum nu, så det skulle bli mer säkra om en tsunami skulle komma. Får se om jag kommer härifrån levande eller inte:P Nej uch va hemsk jag är!




Idag har återigen varit en dag vid poolen, och jag har fått leka haj igen, allternativt bara springa runt o jaga o kasta i ungarna i vattnet. Hann sola en del oxå, somnade när jag låg på mage så är lite röd på ryggen nu märkte jag.. ont gör det inte så de är lugnt.
Tror Jane o Felicia är bättre nu så jag tror att det blir ngn liten utflykt imorgon iaf. Hoppas jag... men glömde prata me Hans om de så får se imorgon vid frukosten vad planerna är.

Jag kan ju inte direkt klaga på att jag inte blir uppvaktad. Okej, strunta i alla äckel som alltid ska plåga just mig. Men under middagen idag så satt jag i ena kortsidan av bordet o alla ungarna i andra änden. Men ändå var dom hela tiden på min sida?:P Fick en himla massa kramar och presenter, även när jag åt (dom åt tidigare) så det tog ett tag för mig att äta upp middagen. Smet sedan iväg när dom inte såg o tog en runda på stan o kolla affärer, o när jag kom tillbaka så hade dom fått varsina röda rosor. o vem tror ni inte kom hem med en hel bukett sen?;) Dom sprang runt o tog blommor från andra som dom ville ge mig, speciellt Mika(Mikael?).
Sa jag fresten att Mika vill gifta sig med mig?


Kommentarer
Postat av: jenny

Gullig unge!

2009-10-02 @ 00:48:09
Postat av: Henrik Andersson

När är det bröllop då?

2009-10-02 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0