00:17 bbhrrrrr..

VET NI!på måndag  så ska det bli 6 ynka grader här i Shanghai, säger prognosen jsut nu iaf.. Hur sjutton ska det kunna svänga så mkt? Idag hade vi 30 grader ett tag faktiskt;) sjukt, det är inte alls sån där tryckande värme utan det är riktigt skönt, känns igentligen inte som mer än 23grader.

HAHA, jag tycker synd om er där hemma;) Mamma o pappa får nog ha med sig några vinterjackor till mig redan på arlanda, jag kommer ju avlida när jag kommer tiill vårt kalla land! Fast i december ska det vara kaaallt här med iförsej. Men ja vill inte ha kylan än, gick till parken idag i shorts o linne o de skulle ja vilja kunna göra ett tag till;)


Antingen har jag ätit för mkt (antagligen) eller så är det ngt annat, ja mår illa just nu iaf. Ska försöka sova så hopaps de går över. Har haft lite problem o somna senaste nätterna.. men imorgon ska ja upp tidigt, iväg o shoppa me Jane på en billig marknad. Så får jag hoppas att jag är taggad till kvällen, HALLOWEEEN JU! ;D
Jag vill jättejättejätte gärna klä ut mig, men vi ska inte till nån sådan fest vad vi vet än så blir inge sånt för mig:( möjligen ngt litet bara om ja lyckas hitta. Men jag lovar er, när jag har egen lägenhet hemma i Sverige då jävlar ska det bli maskeradparty på halloween! utklädnad, pumpor, rykande bål o hela baletten! bara o förbereda sig! Vinnaren av bästa utklädnad får en flaska tequila! eller ngt^^

Va ska ni göra på halloween??

Kommentarer
Postat av: Emmi

hihi, jag längtar till den festen :)

2009-10-31 @ 13:22:12
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0