23:19 TJEJSNACK!

måste bara visa den här, jag tyckte faktiskt det var lite kul! haha..
Efter middagen tog jag en promenad till Tesco, ett varuhus i närheten. Behövde köpa lite tjejgrejer o annat. Jag lyckade shitta alla hygienartiklarna (det är väldigt stort) o bindorna.. o jag gick längst den 20-30meter långa hyllan med bindor, inga tamponger.(tydligen ingen hitt i kina?) efter ett tag hittar jag dom! haha fanns inte lika många att välja bland som på bindorna direkt haha. Fans bara en sort av o.b. och i tre olika storlekar. konstigt att de blev dyrare ju större dom var tycker jag? aja iaf, när jag öppnar ett paket så ligger det en liten plastpåse i oxå, meed....


..plast överdrag för finget! Alltså, fett smart igentligen, lr ? XD :P
och såklart fanns det ju flera sådana, en till varje tampong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0