22:38 älskade ikea!

Jag har läänge, länge drömt om Daim. Och idag mina vänner slog drömmen in, på IKEA. Idag, äntligen kom jag iväg till Ikea.. det luktade precis som ikea hemma:)
Hittade inget att köpa där inne... men dom har ju en liten svensk avdelningsåklart, men saker från Svergie. Pepparkakor, skorpor, kaviar, lingonsylt, gräddsås o grejer..... o såklart, GODIS. DAIM, POLLY, MARABOU!!!! Tror ni inte mitt hjärta slog ett slag extra.. haha. Men jag har ju börjat träna nu o kör på nyttigt så ville inte köpa för mkt. men min daim o mjölkchoklad fick jag med mig hem iaf. o mintchoklad. Mjölkchokladen ska jag försöka spara ett tag, är planen iaf. Men hallå, man kan ju inte gå tomhänt ifrån godiasavdelningen på IKEA, speciellt inte i det här läget. Det vore olagligt.
Kan ni tänka er att jag inte har ätit en enda marabou mjölkchojklad ruta på över TVÅ MÅNADER!? det är sjukt:P det är JAG lixom.


Sedan såg jag att det fanns en "gift market" utanför ikea så gick en sväng där, hittade lite smågrejer. Kanske lite för mkt onödigt menmen, va på shoppinghumör;) Sedan åkte jag till Captains o mötte Gustaf, Henke o Nina som redan var där. Sedan kom de lite fler folk. Satt där tills de blev mörkt och Henke var tvungen att åka vidare till flygplatsen..
Sen skulle vi andra åka o äta, men ja bangade. trötter o illamående. Fast ändå så ligger jag här o äter mintchoklad o spicy sjögräs ;O
gott är det iaf, o bra för magen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0