20:06 fortfarande chokad över att ja kollar på mammas favorit program.

sitter här, väntar på maten, det luktar ljuuvligt, det luktar som pizza, men det slutresultatet av stöket i köket kommer bli pasta med någon smarrig sås. (alvin/halldinare, överraskade?)
Blir en lugn fredag kväll, blir ju mer röj imorgon, ikväll är det ju morden i midsummer. Varför ser jag fram imot det?  Det är den stora frågan! Och jag har svar på det... Minsta lilla här borta som jag känner igen från Svergie blir favorit. O det är det ända tv programet som går här som oxå går i sverige. För om jag får välja film på dvd eller TV, så väljer jag faktiskt tv. Även fast jag äälskar att ha en kväll med masa hyrfilmer!
Men så är det ju oxå Hans o Janes höjdpunkt varje fredagkväll, o man rycks ju med i myskänslan! så i min tid 21:00 så sitter ja bänkad framför tv:N o ser på ni vet vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0