17:59 parken med Felicia.

Herreguud vad kineser kan var högljudda! Speciellt mormor, nu sitter hon o iprincip skriker i telefonen o Felicia sover... Hon får ta henne om hon vaknar och är grinig!
Det är faktiskt lite kul, lr kosntigt. Mormor, när hon står i samma rum som den hon pratar med pratar hon väldigt högt! sedan när hon ska säga till morfar som kanske är på andra våningen att det är mat, då låter det som om hon viskar? 

Jag har precis varit ute i parken med Felicia i 2 timmar så hon var ganska lätt att lägga i sängen. Först när vi kom dit satte vi oss på gräset o alla runt om kom fram, de va massa små familjer o mammor med sina småbarn. Tillslut var det kanske 10pers som stogd runt oss o då blev det lite för mkt. Hon började gråta o skulle ställa sig i mitt knä o vägrade släppa taget om min hals. Folket verkade inte fatta att de va dom hon var rädd för men efter ett tag så gick det bra... Sedan var allt frid o fröjd o hon gjorde inte en sur min under hela tiden vi var där! Lekte med massa andra bebisar gjorde hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0