17:55 Piglife, som Nina säger.

Hejmina vänner!
okej, nej idag har jag inte levt ngt grisliv. ^^ HAHA.
Tog en powerwalk imorse, tog hand om Felicia fram tills Gurra kom hem från jobbfix o så åkte vi in till stan. Vi tog en långpromenad så nu har jag lite mer koll på vart en del saker är, fixade skolan så nu är jag 2670 kr(?) rikare. Eller, jag var det ett tag iaf. Gick in i en affär där jag såg kääärlek (ett par grymt snygga stävlar). Tyvärr hade dom inte min storlek men dom kunde beställa hem dom! SÅ jag tackade ja, betalade o så ska dom ringa när dom kommit, antingen imorgon eller övermorgon:D (För pengarna från skolan så ska jag oxå köpa mitt gymkort som går på 1000kr. Så där försvann de pengarna...Men herregud vad shopping gör underverk för humöret! man blir så lycklig)
Sedan blev de god lunch på Element Fresch. Jätte bra ställe med sallader, mackor, pasta o sådant gott. Finns massa olika frukt juicer oxå! Fast för mig blidde det en cola light idag. Satt på takets uteservering i solen.. det är inte alls höst här!

Imorgon så blir Jane 30 så efter maten blev det o leta present, o det gick ganska fort för vi hade bestämt att köpa en champange flaska till henne. Lixom, vad köper man till tjejen som går i äkta gucci glasögon och väska, o har en 35000kr klocka på armen. Hon har ju allt. svårt sånt där, men ja tror hon komemr bli glad för det här ändå. Både jag o gustaf e ju fattiga studenter med inte så himla mkt i fickan.

Innan hemgång så blev det en snabbis in på Parksson, o aldrig har jag bestämt mig så snabbt för ett par skor! Så nu har jag ett par träningskor oxå, orkade inte hålla på o vela, men ja är skitnöjd! nu ska det bli roligare o träna, o lättare att komma iväg till gymmet! Kanske ska ta o inviga dom ikväll eller imorgonbitti. provade dom utan strumpor eftersom jag går runt i flipflopps fortfarande, men hoppas de blir bra ändå!


NU blir det piglife for me!;)


Kommentarer
Postat av: Magnus

I övermorgon bär de av till Thailand!

Får se till att ses nån dag under jul!



pussar!

2009-10-21 @ 13:34:30
Postat av: Hedda

ja absolut, ni kommer hem 23dec, eller hur va de? Se till att ha de riktigt jävla kul nu:D o var hård med prutningen när ni shoppar, haha ;) the night bazzar i bangkok är ett tips, kanske jag redan sagt^^



men du får höra av dig när du kommer hem, ja har ju min vanliga mobil då:)

Hare bäst! puss<3

2009-10-21 @ 14:47:48
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0