13:59, 7 timmar före = sovmorgon.

I kina har man ingen vintertid och sommartid. Man har bara en tid o byter inte fram o tillbaka.. Alltså är jag nu 7timmar före er. Skulle mkt hellre velat att ni ställde fram klockan nu, så vi skulle blivit liite mer lika än att det blir mer skillnad. Då har man ju större chans att kunan prata med er på msn o liknande. Aja.

När jag kom hit så köpte jag ju en kinamobil som jag använder här. Både för att kinesiska kontantkort inte fungerar i min svneska och så nu kan jag skriva kinatecken oxå, som behövs när man smsar adresser fram o tillbaka bland vänner. Enkelt sätt att bara kunna visa taxi chaffisen.
Men iaf så har jag igång min svenska mobil oxå eftersom jag använder den som mp3. o Den ändras automatiskt till vintertid.. så mitt alarm som som skulle ringa 09:30 ringde istället 10:30. ooops.
Men kändes att debehövdes, hade lite problems med sömnen igårkväll. Annars hade jag nog varit en riktig tjurkärring idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0