13:37 min älskade majs.


Har nyligen ätit lunch, mormors gudomliga grönsaker! jag skippade fisksoppan som stogd på bordet. Efter lite shopping-planering med Jane, o mätt o belåten gick jag upp till soffan o lade mig med datorn.
Tror ni inte mormor kommer upp med en majskolv till mig! hon är gullig hon. Hittils har det bara varit jag o hon som ätit det vid lunchen, så hon vet att jag tycker om det. Så även fast man e mätt så går det ju inte o säga nej då när hon gjort det för min skull:) haha.
Den ser inte alltid ut sådär..

Nu ska ja vänta på att F vaknar då ska vi gå till parken. Sen så är Nina här o vi skulle ju in till stan o shoppa o sen äta middag. Men får se hur det blir, kanske lite ändringar i schemat.. Blir en lugn fredag kväll iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0