13:25 Jag älskar kinesisk mat

Jag har ju jätte blåsor på båda hälarna så det blev ingen powerwalk.. men spinningcykeln hjälpte mig istället:)
Har jätte fint väder här nu. Nu känns det mer som vår, det är varmt i solen men lite kyligare i skuggan. jag har gått runt i shorts o linne fram tills nu när de blev långbyxor..
Gustaf har ju kommit hem nu oxå, och jag antar att han kommer stanna här, så de blir inge mer Taiwan för honom. Men jag har inte hunnit säg hej til lhonom för han försvann direkt haha:P
Jag har kommit fram till en sak. Att ngt jag kommer sakna när jag åker hem är Janes mammas mat! :P föremesta, inte alltid men oftast är den riktigt god! I looove hennes grönsaker! tror hon har märkt det för jag äter alltid upp dom^^
nu vakna felicia så måste gå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0