12:03

Ligger här i sängen, AI:en(hushållerskan) går runt i mitt rum o försöker söva Felicia, hon vill nämligen inte somna. Och eftersom jag har den mjukaste sängen i huset (i kina? ;) ) så är det alltid här hon får sova på dagarna, eftersom man kan gunga henne till söms på madrassen oxå. det underlättar.

Gurra är o hämtar Nina vid Carrefour, o jag borde nog städa lite inann gästerna kommer. Jag har int etänk att bjuda in ngn i mitt rum men med tanke på att alla barnen kommer så är det bäst att plocka undan det jag vill ha kvar:P Hela gänget från Thailand kommer så de blir mina favvo ungar;)
BBQ med pastasallad blire till mat, e nästan lite hungrig nu.
Folket kommer vid 15:00 och senare ikväll så ska jag ut o träffa Lisa, var länge sedan nu! Det är oxå en hemmafest, en välkomnsfest för en av killarna i sverige gänget har kommit tillbaka till Shanghai.
 Får la se hur kvällen slutar!

Nu ska jag ner o se om jag ska hjälpa till med ngt. hörs o syns, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0