11:51 Gym ångest..

Vaknade idag när mitt alarm ringde 07:30. Planen var att jag skulle kunna åka i god tid till gymet. Både för att tar ca en timme att ta sig dit o det ligger inte direkt vid tunnelbanan heller, så man msåte gå en bit. Är inte helt säker på att jag hittar. Sen så ska jag ju oxå köpa gymkortet innan jag kan gå på Yoga klassen som jag tänkt.
Meen, igårkväll fick jag reda på att det visst finns massa gym mkt närmare här.. Men orkade inte hålla på för var så himla taggad nu, hade planerat min träning den här veckan o att fredagen skulle bli första Yogan för mig.
Det gymmet jag tänkte på verkar jätte bra + så har de solarium! (finns ju inte överallt direkt eftersom det här är landet där folk vill vara så vita som möjligt.) Men så fick jag sån ångest.. TÄNK OM gymmen nära här är mkt bättre. Då sparar jag både tid o pengar.. jag mår verkligen dåligt av sådant här!:P
Efter ett tag när jag redan gått upp o börjat göra mig iordning för att åka iväg så bestämde jag mig att nej, tillbaka i sängen med mig. Jag ger det en chans, en dag till att hitta ett bättre gym. SUCK, så nu blire spinningcykel o styrka på rummet ikväll, som vanligt. lovley friday.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0