10:41 Face existerar inte just nu

Bara så ni vet så är ju Facebook blockat här i Kina om jag inte redan har sagt det, men det ryktas om att de ska släppa på det efter oktober, så hoppas! Ni får ju inte bli ledsna om jag inte svarar på direkten om ni skulle skriva där:)

Precis tagit en dusch o ätit frukost, vet inte vart Jane o Felicia är så lade mig här istället.. Kan väl berätta lite kort om igår, va himla trevlig o kul kväll. Vi åt pizza på Sasha's, delade på några pizzor o öl. Fick träffa Gurras gamla polare från Bromma, Mickan, som har varit här lika länge som mig nu. Hon pluggar oxå kinesiska, men på lite högre nivå tror jag o ska vara här i ett år. Hon var jätte trevlig iaf.
Efter det så  Gick vi andra till Zapatas som ligger precis bredvid. Ibland kan man inte skilja på ställena för de har uteplatserna precis bredvid varandra.
Och tillskillnad från Svergie så pratar man ju aalltid med några. O vi hade turen att träffa, kommer inte ihåg namnen, men speciella var dom iaf HAHAA! o dom verkade tycka dom själva va ganska härliga oxå^^ Ja som ni läste under så var det väldigt underhållande, o eftersom jag var "svart" så tyckte han att jag måste bevisa det, på dansgolvet ofc. O han blev impad o tyckte att jag var riktigt svart;) aa...ojoj.

Dom ville ha med mig till Thailand över nyår, svergie var inget för mig, men jag tackade nej.


Idag ska ja o Gurra till skolan o fixa med pengarna, sedan på jakt på effter en present till Jane, hon fyller år på Torsdag:) så på lördag blire fest här.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Härligt =) jo det är helt okej här i Sverige, kallt som fan bara ! :/

2009-10-20 @ 16:01:09
URL: http://paulinaotsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0