02:08 sov gott

Skriver imorgon, men det här bilden kan väl beskriva en del av kvällen iaf... HAHA. Hemsk bild, men det är så jag kommer minnas kvällen i stort sätt ;) Försök att föreställa er hans skratt.. shit asså! :P Nina skrattade nog hela kvällen, speciellt efter då mitt namn fick en ny betydelse. Han kunde inte säga Hedda, utan de blev Hejdaa = svart på kinesiska.. JÄVLAR VAD KUL;) Humor finns det gott om här i Shanghai tydligen.. Sen fick hon smeknamnet med betydelsen vit, bara för att lixom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

detta inlägg gav mig en skratt attack och tårar...

fan vad roligt säger jag bara !!!

hoppas att du hade en lyckad kväll ;)!



många kyliga hälsningar från moooooa

2009-10-19 @ 22:22:46
Postat av: jenny

detta inlägg gav mig en skratt attack och tårar...

fan vad roligt säger jag bara !!!

hoppas att du hade en lyckad kväll ;)!



många kyliga hälsningar från moooooa

2009-10-19 @ 22:23:04
Postat av: jenny

detta inlägg gav mig en skratt attack!

tårarna bara rinner, :P!

hoppas att kvällen var roande och galen...

miiiiiiiiisss you

många kyliga hälsningar från mooooa

2009-10-19 @ 22:24:55
Postat av: Hedda

HAHAH varför trodde jag just att du skulle tycka om den där bilden^^ jag är glad att jag kan underhålla er lite där hemma i kylan iaf;)

jaadå, kvällen var helkul, dom själva kunde ju inte ta en paus från skrattet speciellt länge så man rycktes ju med kan man säga..:P



<3 MISS YOU

2009-10-20 @ 04:50:52
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: jenny

den bilden gör mig lycklig ;)! den har sin charm

2009-10-20 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0