01:54 Bluefrog-night

Idag kom Gustaf hem, och han hade Nina med sig! Var lika kul att se henne som Gustaf faktsikt:P
Middagen blev försenad eftersom Janes bror o morbror va lite sena.. så middagen blev lasagne på blue frog istället. Jag o Nina delade på en.
Det är skönt att ha honom tillbaka iaf, vi träffade Henke på BF, o sen kom även Sebb o nadalong (?), Johan alltså..

Tråkigt är att Henke åker hem nu på söndag, o kommer inte tillbaka på ett bra tag, inte då jag är här iaf.
BLÄ, jag har verkligen trivts med det här, Har ju börjat kvällana ofta nu på BF. Jag, Nina, Gurra o Henke.
menmen. Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Försöka att inte väcke de som sover ute i soffan.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0