22:07 denna veckan kommer bli fullt upp!

Tihi... åh ibland älskar jag verkligen Kina! allt är ju så billigt här, och ännu billigare på internet.
Jane skulle bara hjälpa mig med att köpa en sån där ruskigt ful sak man ska ha på huvudet när man simmar. Typ badmöss? Ja, man måste ha de för att få använda bassängen på gymmet:/
Men det slutade med att vi satt heeela dagen framför datorn båda två o shoppade massa grejer! (Felica va ändå så himla mammig idag så det gick inte att gör så mkt annat än att vara me Jane ändå)
När vi va på en marknad förra veckan så hittade jag massa saker som ja ville ha, men inte köpte för de va för dyrt. Så Jane ville hitta alla de här sakerna o se hur billigt det faktiskt kan vara! Hon lyckades inte helt men vi hittade en hel del andra grejer som jag är lika glad över att jag kommer få hem!:D o det bästa är ju, det blev inte mer än 200kr! Sjukt!? För skärp, strumpbyxor, armband, halsband, yogaboll, yogamatta, mjukisbyxor, träningsredskap.... jag är ju helnöjd! okej, nu vet vi ju inte 100 hur kvaliten är, men ändå! (mamma, stryk Yogamattan från min önskelista) Fuck, nu kom ja på en grej ja glömde beställa! aja..

För övrigt så har jag precis kommit ur duschen, ligger o snackar på msn o packar lite smått. Jag, Jane o Felicia ska åka iväg till Janes hemstad imorgon. Det behövdes fixa lite papper åt Felicia tror jag det var, o så lite andra grejer som ni troligen får se när jag kommer tillbaka;D Kul ska det bli iaf!
Jag ska ha med kameran, sur bara över att jag inte hittar laddaren! GRR!
Iaf, Janes bror kommor o hämtar oss imorgon bitti. Är borta 2-3dagar!  Ses o hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0